Vad gör man?

Hej!
Jessi är sjuk (hon var i skolan idag, men hon mådde verkligen inte bra!) så hon lär inte skriva någonting antar jag...
Det stora problemet är att det har inte hänt något speciellt och jag vet inte vad jag ska skriva!
-
Det jag har gjort igår och idag är att skriva klart (nästan iaf, ska ju "finslipa") min teknikuppgift, som för övrigt ska vara inlämnad i slutet av april någon gång? ^^ Intressant att veta va? ;D
För övrigt kommer vi att ha mycket matte imorn eftersom att vi inte kommer att ha någon svenska. Yay! Matte är definitivt mitt favoritämne ^^
Jag kanske kommer med ett roligare inlägg om något annat snart! Nu ska jag nog.... Öva piano ;D
// Jollis ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0