Saker vi köpte idag :)

Hoppas nu att allt kommer upp på sidan snart :o
Hur som helst.
Bara nu i förväg så vill jag säga att jag inte brukar shoppa så ofta, så det blev en del idag :P
Sist jag köpte något så var det en klänning för typ 250. Och det var innan halloween... xP
Here it is:

Ja, ni ser själva. Detta köptes på Kicks, otroligt trevlig personal :)

Detta köptes också på Kicks. Kom precis på att jag köpte en glasfil som inte kom med på bild :o

Och det här fick jag för att jag skaffade medlemskort på Kicks :)
En Jimmy Choo-parfym, en foundation och en foudationborste ^^

En balkong-bh (kallas det va?) som man kan ta av axelbanden på :)
Ska nog ha den under balklänningen :D Inköpt på Lindex

En otroligt bekväm mys-bh som jag har på mig just nu. Den ser lite kul ut på bilden x)
Denna också från Lindex

I princip alla kläder som jag har har jag haft i minst 5 år, t.o.m 7 i vissa fall tror jag :o
Därför köpte jag ett långt linne som sitter bra (till skillnad från allt annat :o) :)
Detta är inköpt på Joy


Jag äger inga leggings, så här är 2 par från Joy i färgerna grå och svart :)

Har inga långkalsonger heller, så det blev ett par från XXL


Har haft min gamla plånbok i 6 år, så den är hur sliten som helst.
Mamma hittade den här snygga från Jane Norman ^^

Den gamla plånboken öppnad xD
Vi köpte även en balklänning, men den vill jag inte visa än<3

Ha det så bra nu, och hoppas att blogg.se skärper sig nu (om det är det det beror på. Har varit med om ett inlägg som inte ville publiceras förut, men 3 är väl att ta i)

Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0