Romme idag!

Hej!
Ska egentligen sova, men skriver lite snabbt.
Var i Romme idag med klassen och andra nian. I bussen dit så var det jättejobbigt för jag satt typ i den halvan av bussen där folk var sockerspeedade och lät jättemycket. De lyckades dessutom få ha the Voice på radion, som de hela tiden ville höja. Usch när man är trött.
Sen var jag för det mesta skidlärare åt Jollis, så det blev inte så mycket åkande för mig.
Ojojoj, lilla Jollis att inte ens kunna ploga :o Där har vi nivån ;)

Det var roligare på bussen hem, för då var de sockerspeedade lite kraschade och höll käften :)
Vi andra däremot pratade lite mer. Den här gången kunde jag i alla fall sova lite.

Nattinatt ^^
Kram Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0