Pianouppspelning!

Hej!
På tisdag (tror jag att det var) ska jag vara med på en pianouppspelning någonstans i Tulline. Vi får se om jag ska spela både Clair de Lune och Frühlingsrauschen eller bara Clair de Lune. Det beror på vad Lollo ska spela :)
Jag ska alldeles strax öva piano tills fingrarna blöder (bildligt talat då xD). Fast först ska jag fila ner naglarna. Dilemmat att  gilla naglar och spela piano hänger över mig! Jag måste fila naglarna typ 3 ggr/vecka för att hålla dem korta nog för att kunna spela piano, men inte så pass korta att de blir för korta.
Tänk, tiden då jag bet på naglarna hade jag aldrig det här problemet. Då var det snarare "shit, jag har värsta blödande och dunkande fingret som jag inte kan använda!". Vad är värst kan man undra? ^^
-
Om jag hade haft fler bilder på min dator hade jag lag ut en, men nu är det så att jag fortfarande inte har ett stort utbud av bilder på den här datorn. Jag har typ... 5. 4 st nagelbilder som ni redan sett (som är på samma design dessutom) och 1 bild på pianonoter (som ni sett 2 ggr). Jag borde göra något åt det!
// Jollis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0