Nationella!

Hej!
Imorgon har vi nationellt prov i Biologi, och jag har ingen aning om jag vet vad jag måste kunna :S
Det första jag gjorde när jag kom hem var att somna, så det blir nog att ta med boken till scouterna :o

Hur snabbt skapar kroppen nytt blod?
(Bild från google)

I morse var jag på vårdcentralen och tog blodprov (för att mäta blodvärdet). 4 rör skulle de bannemig ha :o
Frågan är ju hur mycket blod jag har. Otroligt att jag gick efteråt xP
Hur som helst, nu hoppas jag att vi hittar en logisk orsak till att jag alltid är trött så att det inte är något att "bara göra något åt". Jag önskar att de sa "ta en sån här om dagen så mår du jättebra".
Ja, Jollis, jag vet "det finns inte", "det går inte", "piller kan inte göra sånt", "blaha"...
Jobbigt att höra det när man försöker drömma lite :P

Hur som helst, skulle också lämna in ett urinprov, vilket blev lite problematiskt i och med att jag gick på toa när jag väntade (a)
Jag testade och...... nej x)
Jag fick med mig en kopp, och sen efter skolan fick jag komma tillbaka dit :o

Jag skriver konstigt när jag har för lite blod i huvudet (om jag nu har det)...

EN sista sak bara nu. Någon som har hört att Kronprinsessan och Boxer-Robert kom till Tumba idag?
Jag väntade i typ 50 min (förseningar, I guess), och sen när de äntligen kom så gick de jättelångsamt, så de kom ju aldrig fram. Sen när jag insåg att de faktiskt inte skulle ställa sig lite på scenen och säga hej (på ett tag iaf) så gick jag xP
Det var ju lite värdelöst, jag orkade och hann inte stå där jättelänge.
Fint folk kommer inte bara sent, utan de går segt också! :o
Men ingen kritik till paret, kul att de ville komma. Synd bara att det blev så där.


Frågan är varför alla långa stod långt fram :(


Aja, men nu ska jag läsa lite och kanske äta något, hejdå :)
Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0