Morris :(

Hej!
Idag när jag var hemma hos Jollis så kissade Morris på min skolväska.
Nu har jag handtvättat den och räddat det som räddats kunde..
Kattuschling, det var inte snällt :o
Och Jollis tyckte att det var gulligt o_O

Kungen (min katt alltså) luktade lite skeptiskt på min väska, men lilla söta
kissade i alla fall inte på den för att markera revir. Tur där :)

Nu har jag och mamma tvättat lite kläder när vi ändå höll på. Så ja, strumpor åt folket! :D


Btw, är det bara jag som har otroligt med problem när jag ska öppna flaskor med de nya korkarna?
Min fanta går inte ens att bita upp :(


Ha det så bra nu och lycka till med era flaskor :)
Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0