Meh, och bilder?

Hejhej :)
Någon mer än jag som diggar Jessis "och nej, Jollis blablablablablablabla" bara för att jag har nämnt att man måste äta ordentligt för att få i sig alla näringsämnena. Visst piller funkar kanske, men om man ändå inte äter bra så går  det inte, and that's the truth... :)
Jag har lite bilder från dagen centrum-grejjsimojs som Jessi skrev om :)
-
Innan vi gick ner till centrum var jag, Jessi, Julie, Puntii och Andreas hemma hos mig och åt lunch (vi åt pannkaka, fast adde åt något pizza utan ost för att han inte tål mjölk). Jäklar vad kul vi hade när vi lagade maten :)
Sedan gick vi ner till centrum. Som sagt stod vi där och väntade... och väntade... och väntade...
Till slut kom de fram x)
(Victoria och Boxer-robert)
Sedan stod vi där ett tag till, några minuter. Efter det gick jag, Julie och Adde till bussarna, där vi träffade på Allis, Puntii och Denniz (en i min klass brorsa). Vi pratade och skrattade en massa. Några tog bussen och jag gick hem. Ytterst intressant :)
-
Förresten, jämställt Sverige? Kolla kronprinsessans och Boxer-Roberts stolar jämfört med alla andras ;D
De sitter längst fram i mitten :)
// Jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0