Hemliga dagen med mamma! :)

Hej!
Idag har jag och mamma varit ute och gjort saker som mamma planerat :)
Först åkte vi till Bromma (där jag aldrig har varit förut) och gick in på XXL och kollade lite.
Sen gick vi och åt lunch och shoppade lite i centrumet (fick detta i födelsedagspresent, så mamma betalade lite grejer åt mig :D).

Efter detta åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg den franska filmen Mina eftermiddagar med Margueritte, som var bättre än väntad :)
Sen åt vi middag på ett japanskt ställe runt hörnet ^^

Dagen i lite bilder:

Mamma provar coola skor på XXL som hon köpte :) Hittade inga till mig, men har nog några hemma.

Min wrap med kyckling och halloumi, otroligt gott :3
Mamma däremot åt lite Calamata (typ bläckfiskringar) :o


Lite bilder på maten från Japanska stället:
Grejen man tillagade i
Sojan eller vad det är kokar





Lägger snart upp bilder på det vi har köpt :)
Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0