En idé, men är den bra eller dålig?

Hej!
Lite/väldigt trött som man är just nu kom jag på en idé!
-
Det finns säkert några nagelbitare som läser vår blogg, några nagelbitare som säkert vill sluta att bita på naglarna? Vad skulle ni tycka om lite tips om att sluta bita? Jag har själv varit nagelbitare (verkligen Nagelbitare, jag hade naglar som knappast var längre än 3 mm!) och jag har efter många år av försök lyckats sluta. Alltså kommer mina tips inte vara "köp stopp&väx", utan snarare en blandning av "my story" och lite tips och sådant :)
Vad tycks om den idén? Det kanske bara är en knäpp natt-idé, eller är det något jag borde satsa på?
Kommentera gärna, så att jag vet :)
// Jollis ^

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja snääääääällla gör det skkulle verkligen uppskattas! har förskökt slute i flera år!?

2011-08-23 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0