Blaaaaah...

Alltså, det är HUR TRÅKIGT SOM HELST att vara sjuk :(
På helgen dessutom :(
Jag skulle vilja hitta på något roligt, men jag är fortfarande ganska hängig.
Snart kommer nog Freddan och muntrar upp mig på något sätt<3
Saknar honom <3
Btw, helt randomt.
Vad är det med folk och rå lök?
I förrgår köpte jag hem en sallad från pizzerian (kände inte för pizza)
och där i var det en massa lök. Jag menar SJUKT mycket :S
Det var inte så att jag beställde en löksallad :P
Sen när jag plockade bort allt (size av en hel lök) så sa mamma:
"Vad gör du? Det är ju det där som är det godaste".

Dagens diss blir alltså rå lök

Kram Jessi<3

Kommentarer
Postat av: Klara Kluck

Och bra för att skrämma bort förkylningar

2011-03-13 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0