Sökande efter ett annat schampo

Hej!
Jag tänkte köpa ett till schampo att varva med. Håret mår bra av att byta PH-värde då och då (väldigt liten skillnad i PH-värdet då). Jag kollade alla "vanliga" frisörmärken, såsom kérastase, redken osv. Alla innehåller ju saker som jag inte vill ha :(
Just nu kollar jag runt på sidan A-store, som säljer organiska produkter. Jag är inte helt 100% nöjd med produkterna jag hittat än så länge. De innehåller tex cetearyl alcohol, som visserligen inte är så dåligt, men jag vill inte ha någon alkohol alls... Ingen silikon, paraben eller tensid heller för den delen :P (här är man petig!).
Sökandet fortsätter ;)
Kram Jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0