Snart!

Mina sista timmar kvar som 15-åring nu alltså :)
Och de spenderar jag med min pojkvän, bredvid varandra med varsin dator xD
Som ni säkert sett några gånger, så börjar jag bli väldigt nervös inför pjäsen på tisdag! Speciellt i och med att vi ska spela inför en massa skolklasser under dagen. Det vill säga tonåringar som sitter där enbart för att de är tvingade till det. Yay? :S

Aja, kvällsföreställningen kommer bli så bäst! :D
Repetition i 12,5 timmar på måndag iaf, så det blir nog till stor hjälp ;D

Nu ska jag köra lite frågesporter på vetgirig.nu för att jag är så intressant (alla rätt på huvudstäderna i Europa på andra försöket är läskigt :P) ;o

Kram Jessi<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0