Orklös?

Hej, jag har typ aldrig varit så trött som senaste veckan här alltså :o
13 timmar 2 dagar (mån, tis) i rad känns som mycket :o
Föreställningarna var iaf urgrymma, speciellt den sista :D Någon som såg? :)

Snyggt när den var liten. Not. Man ser ju inte hur oerhört ledsen jag ser ut ;)
Freddan tyckte till och med att jag lyckades se kär ut (inte just här kanske), stackars liten :*

Har dessutom börjat träna på Curves nu om jag inte nämnde det, och det är roligt, men Sussie pushar mig så mycket hon kan x) Så går det när man tränar hos svärmor ("") :P

På tisdag ska jag för i övrigt besöka St:botvidgymnasiet ettor i nycirkus och vara med dem en skoldag :) Cirkus, lunch, idrott, engelska :o Det ska bli kul! :D
Ska nog vara med på träningen också, lika bra att prova :)

Aja, kram på er<3
Jessi ;D

Kommentarer
Postat av: Natha

haha det där e bilden jag tog va?



sry att de inte blev bra- låg kvalitets kamera typ :S sparar pengar för att reparera den förra har tyvärr bara 20 kr per månad jag kna spara om ingen speciell fyller år (nära vänner/familj)

men det kanske va bra att bilden blev dålig- för freddan iaf xD

2011-02-05 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0