Jobbigt

Hej, har precis skrubbat hela duschen med pojkvännens tandborste (lugn, bara lugn, han fick en ny ;) Det behövdes ;D) :o
Nu är jag så där härligt (eller inte) svampig om fingrarna och allmänt trött på allt som har med städning att göra xD
Kisse ligger under min säng igen, han verkar trivas bland sakerna som jag har tryckt in dit ;)



Musse Pigg-gran :)

Jag läste nyss en tjejs blogg, som var så äcklande och uttråkande att ja.. Jag behöver en break.
Därför ligger 2 filmer på nedladdning, men mina framtidsutsikter ser inte goda ut. Det är nämligen 1,5 resp. 3,5 timmar kvar att vänta :( Man tror dessutom att det skulle gå fortare om man pausar den ena, men icke; det går nästan långsammare :S

Hur som helst, hur har eran dag varit då? :)
Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0