Haha

Som ni såg tidigare så bloggade jag från Jollis mobil, och det var hur knäppt som helst x)
Man såg inte vad man skrev förrän man klickade ner skriv-rutan, så det blev lite fel bokstäver ;) Hoppas att det var läsligt ändå :D

Idag har jag haft världens träningsvärk från igår (cirkus hela dagen typ) och det har verkligen märkts x) Det värsta är nog när man ska sätta sig upp från liggande. Ajajaj :S
Fast man kan ju inte undgå att känna sig lite duktig ändå :) Frågan är ju bara... Hur bra orkar man simma med träningsvärk i varje muskel som finns? ;O
Imorgon är det alltså simning med klassen, för vi ska ha livräddning och sånt :)

En annan grej som hände idag var att jag fick en jättefin ring i sen födelsedagspresent av Natha :D Tack så mycket snällis :D<3
Bild kommer snart, oladdad kamera = Jessi goes sadface ;(

Nu ska jag nog köra lite LoL, och vänta in pojkvännen som ska dyka upp efter judon :)

Ha det bra!
Kram Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0