Glädjen av att ha ett bra nagellack...

... är stor...
Nej men, nu låter jag väl inte lite oseriös? :P
Hur som helst!
För ett tag sedan köpte jag ju ett nagellack och ett överlack från OPI (utländskt märke, ganska dyrt, 15 ml kostar 155 kr) och ett nagellack från China Glaze (14 ml för 100 kr).
Skillnaden mot billiga nagellack?
Det lägger sig jämt utan att jag behöver jobba med att få det jämt! Det "flyter ut" och lägger sig jämt över hela nageln! :o Det är så awesome <3
Jag orkar tyvärr inte skriva mer nu. Jag ska läsa lite om kristendom (prov imorn) och sen ska jag SOVA.
Godnatt!
//Jollis
-
Ps. Ni har inte fått någon "veckans naglar" på länge.... Förlåt! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0