Gårdagens och dagens

Tja!
Jag tänkte skriva lite om var jag gjorde igår och idag :)
-
Igår gjorde jag... I princip ingenting :P
Åkte till Flemingsberg en sväng på "hemligt uppdrag".
Sen skulle jag och min brorsa ut och åka pulka på kvällen. Då bad han mig att ta med mig mobilen, så att vi skulle komma hem i tid till middagen. Halvvägs framme till Lavretsbacken upptäcker jag att... Jag har tappat min mobil!
Vi letade lite men kunde inte hitta den, så vi gick hem. Väl hemma tvingade jag ut mamma, så att vi skulle leta efter den. Hon tog med sig sin mobil, så att vi kunde ringa min mobil.
Vi hittade den i skogen, en bit under snön :P Den levde till och med...
Tredje gången på två år jag tappar min mobil (inte samma) ute i snön...
-
Idag har jag skrivit på so-arbetet. Jäklar vilken tid det tar. Jag har suttit i 4 dagar (flera timmar varje gång), och jag är typ halvfärdig. Jag tycker synd om dem som inte har börjat :o
-
Jag skriver mer sen. Nu - kaffe :D
// Jollis ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0