Film, as usual :)

Hej, jag har verkligen lärt mig uppskatta konsten att ladda ner film :)
Och om jag verkligen tycker att en film är bra så kanske jag köper den eller nåt, så det är väl inte så tjuvaktigt säger vi :D
Tittade nyss på Raise your Voice med en högst ovillig pojkvän, som satt och kritiserade allt lite, precis som vanligt ;) Australiensare är söta (: Även fast Freddan precis kollade upp honom och sa att han faktiskt inte komme från Australien :(:(:(:(:( Elak pojkvän jag har som sabbar mina visioner ;(

Hur som helst, borde verkligen sova nu, för mitt schema är drygt och jag börjar (precis som förra terminen) 08.10 varje dag, förutom en ändring till 08.40 på fredagar, men careface när det är måndag :O

Nattinatt på er :)
Kram Jessi<3
Här dyker gamla bilder upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0