Ajsing Bajsing

Jollis har blivit otroligt dålig på att uppdatera :o
Jag sitter här och skriver iaf om ingenting xD

Tittade för en stund sedan på Trollkarlens Lärling, en väldigt bra film :) Synd bara att subtitles inte funkade, behövde något program som den inte hittade eller nåt :o
Nu har jag och Freddan iaf fått lite spö i LoL (League of Legends), och nu är det väl dags att lägga sig.

Imorgon tror jag att jag ska vara med Freddan, Alexander och Tim (hans kompisar). De ska lana och jag ska nog sitta vid datorn. Kanske prova lite Xbox? Vette sjutton om jag vågar alltså x)
Jag har spelat några spel på Xbox förut, men inte så långt. Bara ungefär tills den onda i spelet säger något i stil med "Om du fortsätter med det du håller på med så kommer du att ångra dig!". Det är den värsta frasen som finns i ett spel, för det gör så att jag inte vågar fortsätta x)
Jag kan i princip bara spela strategispel (om det ska vara något våld med alls), och fienderna ska helst inte enbart vara efter mig, och det ska finnas bättre spelare som kan rädda mitt skinn om jag klantar till det.
Nu när ni vet hur jag ser på saker.... Någon som vill spela med mig? xD

Fortfarande!
Tips på film eller vad vi ska skriva om? :D :D :D :D
It's like... Svårt att veta vad ni vill höra om, speciellt om ni inte kommenterar alls ;O
Och ja... Film är väl enbart för att jag tittat mycket på det under lovet...
Crap. Jag som tänkte lägga mig innan tolv idag för att börja vända tillbaka dygnet.. Synd om mig, jag får börja på fredag :o



Jessi<3


Jag och Pluttas förra hösten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0