Aj, min nacke

Det har varit absolut alldeles för mycker datorsittande under lovet! :o Det märks i ryggen x)
Har precis spelat lite beroendeframkallande spel, och nu tror jag att sängen kallar... inte för att jag inte redan ligger på den.. xD
Imorgon eller någon gång snart ska jag kolla på Trollkarlens Lärling ;D Åsikter någon? ;)
Vette sjutton hur många filmer jag har tittat på under lovet, alltså x)

Något annat som händer imorgon (vilket känns synd att säga, i och med att det är idag) är att jag och Freddan ska passa hans kusin Linnéa (1,5 år) i typ 3,5 timmar :D
Hon är en riktig liten... jättesöt sak (: <3

Btw, vad hände med kommentarer? Vad som helst, yes please (Y) ;)

Sovasovasova :D
Jessi<3

(Jag, inte Nea<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0