Tips för vackrare naglar #3

Blanda ca 2 skedar bikarbonat, en skvätt vinäger (jag brukar ha så att det klumpar  sig) och lite avokadoolja i en burk. Blanda väl. Ha sedan naglarna där i och massera dem i blandningen, i minst 5 minuter.
Bikarbonat ljusar upp och tar bort missfärgningar.
Vinäger gör naglarna hälsosammare.
Oljan återfettar (man kan ju inte säga fuktar när det inte innehåller fukt?) naglarna och nagelbanden.
Jag har använt det här en gång i veckan i tre veckor, och mina missfärgningar är helt borta :)
Jag rekommenderar att göra detta 1-3 ggr/vecka.
// Jollis

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej, jag har ett problem. Jag har mörka ringar runt ögonen varje dag. Jag sover bra och länge men dom går inte bort. Så ja undrar om de finns någon kräm eller nått som inte är för dyr.

Tack på förhand kram!

2011-02-18 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0