Snö överallt!

Herregud, vaknade i morse och trodde att jag var insnöad eller nåt! :O
Mitt fönster var täckt med snö, och när jag kom ut så var det jättemycket överallt!
Halva klassen kom inte till skolan, men det var ändå förvånadsvärt många där.
Den första lektionen tittade vi på film, Little miss Sunshine, och sen blev det matte följt av lunch och därpå musik. Den här dagen har verkligen sugit musten ur mig, men det blir iaf lite träning snart, för Punti ska ha sin första workout på Curves idag :D 
Efter träningen drar jag förhoppningsvis till Freddan, kanske tar datorn med mig också så att vi kan spela lite Lol ^^
Nu i helgen ska han iaf byta rum med Sofie (hans syster som inte bor hemma), så jag kan se fram emot ett större rum med dörr(!! han har skjutdörr nu), och en ny säng :)

Ta det lugnt nu, och halka inte ;)
Kram Jessi<3


Lite solbilder för att skänka hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0