Sakerna jag köpte!

Fr. v:
Depend nagellacksremover, miljövänlig  - 30 kr
IsaDora wonder nail 630 tip white  - 69 kr?
Cuticle pusher (nagelbandsputtare) - 30 kr
O.P.I. diamond coated nail file - 195 kr
-
IsaDora wonder nail 701 hot coral (bilden gör inte färden rättvis, den är väldigt varm orange) - 32 kr (nedsatt pris + 20% rabatt)
Hårborste med.. öh... hår istället för plast-saker? - 70 kr
-
Utöver det här köpte jag trind nail repair, 120 kr, till mamma och två bh:ar :P
-
Hår borsten ska jag ha när jag touperar håret. Det sliter mycket mindre med en sådan borste och det blir mer volym!
Nu är det time to måla naglarna!
// Jollis ^

Kommentarer
Postat av: johanna

vart köpte du borsten?

2011-02-06 @ 17:04:01
Postat av: Jollisllis

Svar; Åhlens :)

2011-02-06 @ 17:06:56
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0