Rubrik yeah!

Idag har jag varit ute i typ 5,5 timmar och delat ut reklam med typ halva klassen (i mindre grupper) för att tjäna pengar till våran klassresa :o Det var riktigt kallt ;(
Vi hade studiedag, så egentligen hade det varit hur skönt som helst att sova ett bra tag till i Freddans nya säng, men icke. Antar att det är så man borde prioritera. Host.
Jag vet att det var några som inte kunde, men det var en hel del som inte kom dit, vilket var väldigt synd.

Nu sitter jag alltså här och fryser av själva tanken att någonsin gå ut igen. Skulle väldigt gärna vara ledig imorgon, i och med att jag i princip inte var det idag. Vintern gör mig ledsen, ge mig sommar <3
Det är nog iaf dags att gå och lägga sig nu, ska kanske duscha lite först, men sen är det bara jag och min säng och John Blund :)

Nattinatt ^^
Jessi<3

Gammal vinter/halvvår-bild :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0