På tal om katt!

Jag skulle ju berätta om den där katten :D
-
Vi skulle gå hem och äta lunch (vi får bajs i skolan). När vi precis hade gått från skolområdet och över vägen kom det en katt gående mot oss. Den var söt, så vi klappade den lite, sedan började vi att gå. Katten följde efter oss, hoppade över staket och var allmänt söt. Vi skämtade lite om att det vore kul om den följde med oss hem. Katten fortsatte att följa efter oss.
När vi gick till dörren för att låsa upp stod katten bredvid oss. Jag tänkte att den skulle springa iväg när jag öppnade dörren, eftersom att Mitsy eller Morris troligtvis skulle springa ut. Jag öppnade dörren. Innan jag visste ordet av sprang katten in och upp för trappan. Jessi och Jag blev så chockade att vi började asgarva xD Vi gick in och tog av oss kläderna och jag kom på den jättebra idén att ringa mamma för att... Ja, berätta? :P
-
Vi gick upp, stängde av larmet, tog några kort på katten (som hade skrämt upp Mitsy och Morris) och släppte ut den på baksidan. Katten ville in igen, men gick iväg efter ett tag.
Vi åt lunch.
När vi skulle gå skämtade jag lite om att det vore kul om katten sprang in igen när vi skulle gå, eftersom att vi skulle komma försent och ha världens sämsta ursäkt då.
Vad händer då?
Katten springer in igen när vi skulle gå x)
Vi kom 10 minuter försent eftersom att vi behövde jaga en katt xD
-
Här kommer lite bilder på sötnosen :)
// Jollis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0