Mina nail art-penslar har kommit!

Yess!
Jag lägger upp några bilder så får ni se dem... Ganska dåliga bilder, tagna med min inbyggda webkamera, så..
2 st fan brush-liknande. Den vita syns inte så bra, men den är lite mindre än den orangea. Nu ser man inte hur stora de är, men den vita kanske är 100% större än min tumnagel och den orangea är kanske 200% större än min tumnagel :)
-
2 st striping brush. Den till höger är lite bättre än den till vänster. Den till vänster har lite för mycket "boing"-effekt enligt mig... Den högra penseln är lite längre än det som syns på bilden!
-
4 st platta borstar i olika storlekar. De är ganska tunna, i alla fall de små.
-
2 st platta vinklade penslar, tunna.
-
3 st detalj-penslar. Den till vänster är något tjockare en de andra två. Den i mitten är tunnast (den syns dåligt på bild).
-
Dotting tool! Man kan göra små prickar med den :) Det är bara ett metallhuvud.
-
En pensel som jag glömde att fota x) Den har något längre hår än detalj-penslarna, men kortare än stiping-penslarna (vet inte vad det heter på svenska? :s ).
-
Ska öva lite penselteknik sen :)
// Jollis^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0