Min dator

Hej!
Just nu kan det bli lite dåligt med bilder, länkar och sådant från min sida. Nu är det så att min hårddisk håller på att dö. Detta har hänt hittills:
  • Flera bilder har försvunnit
  • Flera av mina kära dokumentärer har försvunnit </3
  • Ljudet på de återstående dokumentärerna har halvt om halvt försvunnit
  • Jag kan inte högerklicka
  • Jag kan inte klicka på ikoner, dvs jag kan inte lägga in bilder eller länkar på bloggen
  • Jag kan inte heller klicka på "Arkiv" "redigera" "innehåll" och allt det som står högst upp (på en Mac)
  • All internethistorik har försvunnit
  • Jag kan inte vara inne på msn
  • Min internetmottagning sackar (rautern och det fungerar, men min dator tar emot signalerna dåligt)
Som ni förstår är min dator jobbig :(
Förhoppningsvis får jag en ny snart. Hoppas, hoppas!
.
Kramar
Jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0