Katt!

Hej!
Idag på lunchen så följde en katt med oss in till Jollis x)
Två gånger! :o
Hon får berätta mer om det sen, det är hon som har bilderna :)
Jag borde sova nu inför nationella provet imorgon :S
Hoppas verkligen att det går bra, det är ännu ett i svenska. Det gick nog relativt bra, men jag har ingen aning.
Samma sak som med matteprovet (b-delen) idag. Vissa saker var jag inte helt säker på, så jag räknade ut jättekomplicerat för att komma fram till något x)

Aja, nattinatt nu, det blev väldigt få inlägg idag, men vi hörs imorgon :)
Kram Jessi<3

Bild från i somras när jag grävde upp stora, envisa tistlar från våran gräsmatta.
Visst saknar man värmen?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0