Internetabstinens!

Hej!
Jag är hos Minny och vi lyckades inte fixa internet till min dator, så det är först nu jag har tillgång till det :O!
Vi har pluggat matte (typ första gången jag pluggat med en kompis när vi sagt att vi ska göra det xd) och det har gått ganska bra :) Lite virrigt mot slutet, menmen ;)
Någonstans mitt i blekte jag Minnys hår, så nu är hon fin och blond igen, tack vare mig :D Hehe...

I bilen till henne lyssnade vi på p1 och där snackade de om Egyptens president/diktator (whatever, ingen cool snubbe :O) som typ..  Jag vet inte.. Är högst olämplig eller nåt, jag hann inte höra :S Huvudsaken är att det typ är - eller kommer bli - värsta blodbadet där nere. Riktigt otäckt det där  :S:S:S
Precis som att nästan halva Australien ligger under vatten :o
Idag på matten kom jag, Minny och Maria på ett sätt att rädda världen, fattar inte varför ingen har tänkt på det förut, vi är ju bäst! :O
Jag är rädd att planen är hemligstämplad just nu, men bara så ni vet så är vi your secret saviours ;)

Hejhej ;D
Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0