Hoho, np!

Hej!
Hade nationellt prov i svenska idag :o Det var ganska jobbigt med småbarn som sprang utanför fönstret som skrek, skrattade och kollade in genom fönstret, men för i övrigt tror jag att det gick bra :)
Det är lite svårt bara att veta exakt vad de vill få för svar till frågan. Jag kanske formulerade mig jättebra och långt, men om helt fel saker x)
Någon annan som gjorde prov? :) Vad tyckte ni? ^^

Jag är otroligt sugen på godis just nu. En chokladkaka? Yes please!
På tal om sugen, jag måste läsa den tredje delen av House of Night snart!!! Läste precis ut tvåan, och är helt confused. What to happen next? :o :o :o :)

Nu ska jag leta upp något att äta, sen blir det kanske lite spel innan scouterna ^^
Kram kram
Jessi<3


"Va?? Är det JOLLIS som ska noppa mina ögonbryn?!" Hehe, det var ett tag sen det där alltså :)
Märkte dessutom nyss att jag har på mig samma tröja idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0