Gårdagen

Hej, jag hann inte skriva något igår, för jag var ganska upptagen hela kvällen och kom hem 2 i natt :o
Hur som helst, jag var med Fredrik och hans kompisar, vi var 9 pers, samma som på nyår fast -1+2 :)
Vi körde kinnect, åt på McDonalds (efter att vi hade ockuperat halva stället), hade kinnect-turnering (som jag officiellt vann, även fast killarna inte ville erkänna det), badade jacuzzi, gjorde bananasplit och tittade på nästan hela Inglourious Basterds. Det var jätteroligt, men vi sov hur länge som helst idag :o

Imorgon ska jag hur som helst till Tullinge Gymnasium på prova på-dag hos treorna på Sam-beteende :) Sovmorgon till 10.10, yes ;)
Nu ska jag läsa lite och sen hoppas jag på middag ganska snart :)

Kram och hej
Jessipastej<3
Tänk förut när jag orkade fotografera hela tiden :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0