Bra planerat? Ibland så!

Hej!
Är det någon som ska göra något kul på sportlovet? :)
Jag ska nog hälsa på två av mina brorsor! Nu i helgen kanske vi ska åka till min brorsa som bor i Västerås. Jag tänkte göra klart min teknik-uppgift så att kan läsa den! Den ska vara klar till den 26 april, därav rubriken ;)
Vad gör jag annars på lov? Jag sitter mest vid datorn och övar piano x)
ciss-moll preludium av Rachmaninov, som låter såhär om någon vill lyssna :) Om länken inte fungerar, kopiera den här länken: Om länken inte fungerar, kopiera den här länken: http://open.spotify.com/track/6LE0psuh3771mUoAIDlbBd
Jag började med den idag, så det blir nog att öva mycket på den på lovet ^^
// Jollis ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0