A day in the life

Hej! :)
Sov som sagt var hos Minny igår, det var jätteroligt att vara med henne, det var ett tag sen vi brukade umgås riktigt bara sådär ^^
I morse kom jag faktiskt upp ganska bra, och sen bar det av till skolan. Först lite musikteori på musiken (nähä? xd) och sen blev det idrottslektion som Allis höll i :) Riktigt bra, vi hade det mysigt! Märks att man intensivt har umgåtts med de här tokstollarna i snart 6 år ;)<3
Den enda missen var väl att jag råkade sparka av en bit av min tånagel när jag sprang, så det svider lite ;(

Efter skolan så gick jag och Jollis hem till mig, men vi hann inte göra så mycket innan hon blev hämtad. Hon hade visserligen tid att skratta åt min stackars katt (:o), men det blev ingen film, för jag skulle åka iväg och träna.
Säger som jag tidigare har sagt; att träna hos "svärmor" kan vara riktigt jobbigt, speciellt när hon är extra pushig mot mig, men det är väl bara bra antar jag ;) Och som jag sa till henne; Jag börjar tvivla på att djävulen bär prada, för just nu är hon klädd i träningskläder och ett skadeglatt leende x)
Visst är det härligt att vara på Curves, men usch, så jobbigt ;)

Framöver tror jag att jag ska ta bort mitt nagellack och möjligen hitta på något nytt. Kanske är jag snäll och låter mina naglar slippa, men vi får se hur snäll jag verkligen är ;)

På tal om allt, filmen vi lovade (eller snarare lovar) är nog på g. Den ska bara klippas ihop, men jag är lite osäker på om den går att öppna i moviemaker alls :S
Hur som helst så får jag be henne att skicka resten av klippen, och sen får jag hitta på något. Någon som vet hur man kan göra?

Ha det så bra så länge ;D
Kram Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0