Överlycklig! :D

Hej, det är Jessi här :)

Imorgon ska vi kanske åka och kolla på en katt (som ägaren inte kan behålla), en norsk skogkatt som är 5 år, heter Kungen (King Cool) och tydligen jättegosig :) Hoppas verkligen att vi kan ta hand om honom, för jag har typ önskat mig en sen.. Alltid :)
Bäst av allt är att han är en innekatt, så han kommer inte komma i närheten av mina kaniner :D
Man kan alltid hoppas.

Nu ska vi snart åka till min kusins nya hus och bebis, jag har nämligen precis fått ett till kusinbarn. Det ska bli något riktigt kul medan jag väntar på imorgon :d

Kram ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

King Cole heter han =)

2010-09-11 @ 13:20:38
Postat av: Jessi ;D

Det har du så rätt i, det blev lite fel =)

2010-09-12 @ 11:00:46
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0