Nya saker från MUS!

Idag har vi ledigt från skolan, så mamma och jag passade på att åka till SKHLM (skärholmen centrum). Jag hade bestämt mig att jag INTE skulle köpa saker från make up store.
Vad gör jag?
Köper saker från make up store.
Jag köpte Mixing Liquid och High Tech lighter.
Mixing Liquid är en vätska som man blandar med sitt smink som gör det vattenfast.
Om man  tex tar lite ML på en eyelinerpensel kan man använda en ögonskugga som vattenfast eyeliner!
High tech lighter  kan man använda som ögonskuggsprimer, som highlighter eller liknande. Den framhäver pigment i ögonskuggor.
t.v: high tech lighter, 155 kr
t.h: mixing liquid, 155 kr
HTL (high tech lighter) i färgen Platina (den är vit och blir ljus och skimrande när man har applicerat den).
Andra saker jag köpte;
Från H&M, 400 kr
Från myrornas,  30 kr :P
Örhängen, glitter (tror jag?) 70 kr
// Jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0