Leverans från ELF!

Hej!
Igår fick jag hem sakerna som jag hade beställt från ELF!


Här kommer bilder på var sak för sig. Klicka på bilderna för att få dem större.


Nagellack.
Från vänster: Berry pink, coral, mint cream, matte finisher (ett överlack som gör nagellack matta), red velvet.
Alla kostar 18,30 kr/st De innehåller 10 g (det är ändå ganska mycket, isadora wonder nail är bara 6 ml, och det syns att det är mindre i den...)


Lösögonfransar!
Över: Natural lash kit (fransar och lim)
Under: Dramatic lash kit
Båda är svarta.
18,30 kr/st


Ögonpennor.
Jag beställde färgerna  midnight (blå) och glided. Det verkade bli något fel, så jag fick den svarta istället, men det gör inget.
Glided såg ut att vara med gul/beige. Ungefär som MUS ögonpenna i färgen vanilla. Den var med guldig. Jag kommer att använda dem båda, men de var inte det jag förväntade mig.
Man fick vässare med också!
18,30 kr/st


Ögonskuggorna från ögonskugs-setet basic browns. Bilden är tagen med blixt.


Utan blixt.
Riktigt bra ögonskuggor.


Man fick med en brun ögonpenna också (dålig bild)

år
De här två borstarna fick man med också. Den till vänster heter "contouring eye brush", men jag skulle kalla den för "droppformad borste" eller "stiff/soft (den är mellan hård och mjuk, perfekt!) dome brush".
Den till höger heter "shadow brush". Jag skulle kalla den för "nästan platt hård borste" :P
Det är de borstarna som jag saknade förut!

Kommer med fler recensioner sen!

/ jollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0