JESSI ÄR HÄR!

Hej, jag sitter hemma hos Jollis, så ni kan säkert gissa vem som skriver ;)
Ni kanske märker att min dator fortfarande inte fungerar och det suger :( Pappa har inte haft tid med min dator just nu, för han håller på att starta något företag, och just därför är typ alla andra datorer i huset också ockuperade. Jag lovar att försöka skriva lite mer, men jag vågar definitivt inte ge mig på att försöka med min dator själv x)

Hur som helst, nu har vi lagt klart vårt pussel på 1000 bitar (nästan, en saknas, misstänkt uppdammsugen). Sen spelade vi Packa Åsna (vilket jag spöade henne i andra gången och aldrig hade spelat innan ;) ) och Plockepinn. Två väldigt dåliga val, i och med att ingen av oss var försiktiga i början. Båda är väldigt tävlingslystna (speciellt gentemot varandra) och minsta lilla grej så... ja, ingen var särskilt förstående på minsta lilla rörelse xD

Efter detta tittade vi på Legally Blonde (jag vet, jag såg den för typ två dagar sen) och Jollis höll med om att den är awesome ;) Alldeles strax ska vi leta fram lite glass och se om någon (hennes föräldrar?) vill spela Monopol eller liknande med oss :D

Kram Jessi

PS. Här har ni Jollis. Jag kom på några grejer när jag läste Jessis inlägg.
1. Jag ägde henne på Packa Åsna första gången ;)
2. Hon gav upp på plockepinn andra gången ;)
3. Ja, vi är väldigt tävlingsinriktade gentemot varandra, hurså? xD
Kramar från Jolliss ;D

Kommentarer
Postat av: Johngry

This is a very good site. Thank you.

2011-02-14 @ 07:22:09
URL: http://johngry.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0