Hur bra? Kanske dåligt

Hej :)
Nu har jag gått med i två Facebook-spel till, Treasure Island och Café World. Undrar hur länge jag kommer orka både det och PetVille, speciellt nu när jag inte har så mycket dator :o
Nu är iaf Fredrik här, så jag är glad, men hans fötter är inte på samma humör efter att han halvt förstörde dem på judo-tävligen. Nyss så skulle han baka äppelkaka (hihi, rim), men kom på att vi varken har Smör eller Bregott efter att vi bakade igår. Fail.
Tycker att mina inlägg blir ganska färglöst tråkiga utan bilder, men jag får hoppas att Jollis kompenserar det för mig. Hur som helst, nu ska vi nog fortsätta spela Mario Party 8 (som är 3-dimentionellt till skillnad från andra Mario Partyn. Jollis, känn dig petad på :D) som för i övrigt inte alltid är lika snällt, dock är Jollis Mario Party elakt :o

Jag är väldigt sugen på typ glass och kolasås, men nu måste jag ta in kaninerna :)
Kram Jessi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0