Hett tips!

Jag måste tipsa om ett bra märke. De säljer smink, nagellack med mera.
Det säljer bra grejer, men det som överraskar mig mest är priset!
18,30 för ett 10ml nagellack. 18,30 för en 1g kajal (det är ganska mycket). 73,40 för xxml face primer (minns inte exakt hur många ml det var). Sedan är det ju det att det  fortfarande är ett BRA märke.
Om jag skulle beställa 12 nagellack, ett franskt manikyr-set (vitt, rosa och överlack), två set lösögonfransar, ett ögonskuggsset (tre ögonskuggor, en ögonpenna, två ögonskuggsborstar [drop crease brush och stiff brush]), två ögonpennor, pressed powder (typ puder-foundation), face primer, eye primer och shimmer pallette (jag kanske till och med har glömt något) så skulle det bli ca 500 kr!
Det är ju vad bara face primern och eye primern skulle ha kostat om man skulle ha köpt det från smashbox!
Jag ska be pappa att beställa lite saker därifrån när jag kommer hem från körlägret. Nu har jag ju blivit "rik" (dvs fått barnbidraget).
Jag kanske ska skippa några saker (eller många saker). Jag ska nog ta bort hälften av nagellacken åtminstone.
Jag tänkte köpa några av H&Ms nya minilack (nagellack) som kostar typ 10 kr/st (det är ju som sagt minilack). Jag har hört att  det gula och röda ska vara dåliga, och att det blåa och lila ska vara bra. Ska nog köpa det blåa :P
Aja, nu måste jag nog packa klart+borsta tänderna+tvätta ansiktet. suck x)
// Jollis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0