Hemma från sista körlägret...

Jahapp. Då var vi hemkomna från vårt sista körläger.
Vi hade roligt :)
På vägen dit tog 7D platserna på busen före oss, så vi fick dåliga platser :(
På vägen hem fick vi iaf lite bättre platser. Jag fick fönsterplatsen, vilket Jessi inte gillade. "Hon var ju trött", vilket IIIINGEN annan var ;)
Det var kul att se alla som sov på bussen. De var så söta  :P
Dock hände en sak som förstörde för mig. Min nagel gick av!
Det låter lite fjortis att säga så, men den gick av så långt in att det gör väldigt, väldigt ont. Dessutom dunkar det i hela fingret.
Så ser det ut nu.
Jag ska börja med en "kur" som ska göra mina naglar starkare, så det blir inget nagellack på ett par veckor. JAg skriver ett separat inlägg om "kuren" (det är inget dyrt tjaffs).
// Jollis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0