Nagelspa?

Hej, idag har vi utvecklingssamtal och är i princip helt lediga :) Jag funderar på att äta lunch och olja och borsta (xD) mina naglar och nagelband. Som jag redan sagt tidigare ska jag skaffa mig en bra nagelfil, men det återstår fortfarande att hända x)
Någon gång inom en snar framtid borde jag städa mitt rum så att jag får resten av min månadspeng, för då kan jag köpa lite trevliga saker. Nästa månadspeng befarar jag kommer bara hamna på julklappar och sådant. Min stackars plånbok ;(
Jag kollade nyss igenom min kamera, och fann lite foton som jag hade lovat (dock inte alla), typ på min dator och min katt :D
Naglar ska få uppmärksamhet nu, och sen kommer kanske lite bilder :)
Kram Jessi (lurad av den smala texten? ;D) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0