Man kunde önska

Hej, nu är det Jessi som skriver! :)
Idag vill jag först och främst gratta min lillebror William som fyller 11 år :D <3
Sen nämnde Joline kanske igår att vi är lite glada för att allt gick som vi hade hoppats igår, men jag kan inte uttala det mer detaljerat.

Just nu är jag väldigt sugen på att köpa några nya skor och kanske någon kappa eller lite tröjor. Synd bara att det inte regnar pengar och att jag är skyldig halva familjen lite födelsedagspresenter x) Dessutom är jag otroligt avundsjuk på Jolines sminksortiment, men jag är rädd att det inte är något som jag ska lägga på tankarna alls, faktiskt.
Sen får man väl kanske en del idéer när man läser det nya numret av Solo där det finns en del saker som man också vill köpa. Jag märker dessutom att min fotölj svämmar över av kläder och att min garderob inte är fullt så packad. Dags att städa.
Jag överväger att rensa ut lite "utifall att"-kläder som jag sparade men som ärligt talat kunde sitta bättre. Nu längtar man efter jul. Kanske att jag får lite pengar då :D

Det är lite usch på att det snöade idag, förresten! Det ska inte snöa i oktober. Det ska börja snöa den första December och smälta bort den sista Januari. Global uppvärmning, my ass!


Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0