I'm fixing a hole where the rain gets in and stops my mind from wondering where it will go

Hej! :)
Jag kom ganska nyligen hem från Jolines pianouppspelning och sitter och äter choklad :D Det värsta med att äta choklad är att den tar slut. Vipps! Så har man bara 3 rutor kvar ;o
Nybörjarspelarna (fiol och gitarr) var riktigt söta <3 Påminner mig om första (och sista tror jag) gången jag hade tvärflöjtsuppspelning och vi var 4 personer som skulle spela, men det var bara jag som dök upp xP Jag fick spela med min lärare och jag gjorde nog inte rätt någonstans ;( Men för livet. Det gick dock bättre för nybörjarna idag och de var betydligt fler :)

Idag var en riktigt trevlig dag i skolan (förutom själva skolan-delen). Jag kände mig väldigt social och satt med lite andra personer på typ lunchen och syslöjden och det var roligt :) Det märks att vi har gått tillsammans nu i över 5 år (känns som 100 år mer) <3
Idag kom jag faktiskt ihåg att ta hem min jacka, men gissa vem som glömde mössa och vantar i skolan? Tada! :S

Imorgon har vi ledigt förutom utvecklingssamtal. Om jag ska vara där kl 9.30 kan jag bergis sova till 9 :D Nu kommer det här gamla vanliga att man ska sitta och titta läraren i ögonen hela tiden och nicka på passande ställen (vad ska man annars säga?) och inte veta vilket öga man ska titta på xP Sen ska jag ju dessutom komma på minst 3 mål (något jag inte är särskilt bra på), så jag behöver nog lite extra lycka på den fronten :o

Har jag någonsin nämnt att ni är otroligt dåliga på att kommentera? :D Om inte annat vore det oerhört trevligt på förslag på vad vi ska skriva om, vad som är bra och vad som kan förbättras ;)


Puss på er ;D
Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0