I am the walrus :)

Hej igen!
Borde kanske göra en "nu skriver Jessi igen"-kategori (a)
Jag är verkligen oerhört dålig på det här. När jag sitter vid datorn händer inget som jag kan skriva om, och när det händer något så är jag inte vid datorn ;) Plus att min dator typ alltid är jätteseg och konstig. Jag har hört en legend om datorer som faktiskt gör det man säger åt dem att göra! :O!!
Min är snarare av den sorten som gör så att program slutar fungera för skojs skull.
I helgen var iaf sötaste Fredrik här :) Idag rensade han bort en massa skit och så, så nu misstänker jag att min lilla dator ska fungera liiiiite bättre åtminstone ;)

Är det bara jag som är oerhört avundsjuk på Jollis naglar? Av någon anledning så bestämmer sig mina för att gå av och typ flika sig hela tiden ;( Stackars mig, jag är inte glad alls :/
Jag ska nog införskaffa en allmänt jättebra nagelfil och kanske vara mindre lat med att olja in dem och sånt (a)
Hur som helst så har jag precis rotat fram mina Beatles-skivor igen :D 3 stycken (tack och lov, har bara plats för 3 skivor i min stereo och jag är lat x) ), Love, Rubber Soul och Sgt. Peppers Lonely Harts Club Band ;) Det är ganska (o)roande att jag kan typ alla texter och ordningar trots att jag inte lyssnat på skivorna på länge :D


Damn, borde verkligen lägga mig senast för jättelänge sen och här sitter jag och bloggar. Skäms på mig. Inte undra på att jag aldrig skriver ;)



Kram Jessi :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0