Det bidde konserter i kväll :)

Och ja, jag vet, det heter blev (:
Jessi här som precis sminkat av sig efter höstkonserten. Det blev ganska bra trots att ena madrigalen inte var helt inövad och man fick improvisera lite i slutet ;)
En viss Freddan tyckte att det var en jättebra idé att sitta uppe på läktaren och titta ner på mobilen hela tiden, men vi ägde jättemycket, så man behövde inte titta på oss ens en gång :D Säger vi.

Jag hade sminkat mig lite och fixat håret lite, och enligt typ alla så var jag jättefin och liknande xP Vet dock inte om jag skulle orka med det varje morgon och sen så har jag inte så mycket bra smink, så det skulle nog inte hålla i längden :o Jag är trött :D



Nu ska jag läsa min tidning och sen ska jag och Pluttas (Fredrik) sova :)
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0