Trött

Hej!
Jag har absolut ingen energi alls nu när det börjar bli mörkt och kallt. Jag orkar typ inte ens gå upp på morgnarna, vilket jag brukar vara någorlunda bra på :(
Mamma gissar på järnbrist, vilket jag har haft förut (om det ens försvann), så nu har hon köpt blutsaft till mig som jag ska ta en gång om dagen kompletterat med järntabletter. Yay!
Just nu borde jag inte ens sitta vid datorn, utan jag borde plugga manus till imorgon (dessutom har jag fått min tidning som jag vill läsa), men jag har inte heller haft energi till att skriva, så det ber jag om ursäkt för.
Jag hade riktigt roligt i helgen med Jollis, Adine, Sofia, Punti och Julie, det måste vi göra om tjejer! :D <3 Många videos som inte mejkade any sence, men det var så bäst (:
Natti på er
Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0