Tacktack (:

Hej, tack för alla tips! :)
Jag ska försöka börja ta med kameran till skolan och ladda den lite oftare (min mobilkamera suger) och sen så ska jag försöka vara mer aktiv, det har varit lite läger och sånt ^^
Om jag inte känner mig
Hej, tack för alla tips! :)
Jag ska försöka börja ta med kameran till skolan och ladda den lite oftare (min mobilkamera suger) och sen så ska jag försöka vara mer aktiv, det har varit lite läger och sånt ^^
Om jag inte känner mig väldigt på det humöret så kommer jag nog lämna sminkningen till Jollis, för jag har inget bra, är inte lika bra, och min kamera vill inte fånga upp färgerna så bra (a)
Kram Jessi :)

Kommentarer
Postat av: leo92o

fett bra jue ;)

2010-11-24 @ 09:05:54
Postat av: emogirl^^

braaaaa jessi!!! ^^

2010-11-24 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0