Ojsan! (a)

Hej, det är Jessi! ;D

Jag har haft lite fullt upp, och Jollis har nog inte skrivit att jag har varit borta :o
Hur som helst, i torsdags (förra) så fixade jag ju med mina lösnaglar som jag skulle lägga upp bild på på fredagen. Det hände inte (kommer sen) xP
På fredagen så hade vi halloween-disko för 1or-7or i skolan och det gick riktigt bra och var jättekul :) På fredagen skulle egentligen jag, Felicia, Camilla och Jollis åka på ledarskoleläger med kyrkan, men vi bestämde oss för att åka på lördagen istället.
Hur som helst så var Jollis upptagen och Cammi mådde dåligt, så på lördagen åkte jag och Felicia kommunalt till Norrtälje och sen var vi där i 4 timmar medan vi väntade på bussen mot Björkögården.
Även fast vi kom fram typ 5 på lördagen, så hann vi med ganska mycket innan vi åkte hem på måndagen.

Jag hann börja lära mig en massa namn, och det var trevligt och så, ända tills på söndagskvällen när vi först körde en musiktävling och jag hamnade med en liten kille som inte verkade höra hemma på ledarskolan alls. Han betedde sig som värsta allvetaren (vilket jag inte kan påstå att han var) och delade med sig svaren till andra grupper och var allmänt otrevlig. Ingen lustig prick där inte.
Vissa personer kan vittna om att det sabbade mina nerver helt och hållet.
Efter detta skulle vi köra någon lek där man skulle hoppa omkring och så, och precis när jag höll på att bli på humör igen så började Solveig skälla ut några som slog varandra med bordsdukar eller vad de gjorde.
Tydligen så var det några som hade betett sig som värsta assholes hela lägret och förstört, inte bara allmänna saker, utan även andra lägerdeltagares saker och hållit några uppe hela nätterna och slagits. Vi hamnade i en lång diskussion där ledarna bad de som var skyldiga att erkänna så att vi kunde fortsätta att ha roligt, men det hände inte. Det förstörde kvällen en aning.

Dagen efter så misskötte sig de här personerna igen och blev hemskickade 2 timmar innan vi skulle lämna lägret. I övrigt så var det roligt.


På tisdagen åkte jag och syrran till scoutstugan för att ha halloween-hajk med några andra av seniorerna. Vi hade jätteroligt och tittade på massor utav filmer xP
Såna här typiska där armar och sånt går av och ser jättefejk ut. T ex "Meet the Spartans" (?) :D
Där stannade vi några till onsdag kväll :)

Igår träffades jag, syrran och Erica i scoutstugan för att plugga inför förarintyg-provet (båtar inomskärs) som vi har på söndag(!!!!!).

Idag har jag pluggat och nu bloggar jag ;)
Ikväll ska jag på Appatite's  (några kompisars) första gig med nya trummisen och nya namnet :)



Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0