Idag har vi..

Repeterat våran uppsättning av Romeo och Juliet på Tumbascenen igen! :D
Det är otroligt givande att få öva på plats och få scenanvisningar så att man fattar vad man håller på med x) Det enda andra intressanta vi gjorde idag i skolan (vi gjorde nog faktiskt inte mer xD) var att ha matteprov, och jag hoppas att det inte gick så dåligt som det kändes :S Jag vet åtminstone en sak som jag gjorde fel :$
Memo: När man räknar cylinderns volym så ska man inte dela på tre som det är med konen.
-
Efter detta var jag och Jollis hemma hos henne och hängde till dess att vi skulle åka till ledarskolan :) Det var sista gången idag och det var vi steg tvåor som höll i lektionen, så jag måste säga att det gick riktigt bra :) Det var helt knäpptyst när jag skulle ha uppropet, och det har typ aldrig hänt förut x) Om det var bra eller dåligt kan jag inte avgöra (a)
-
Jag vet inte om det bara hänt oss, men helt plötsligt försvinner styckesindelningarna när man sparar, så det är ganska jobbigt :S
-
Kram Jessi
<3

Kommentarer
Postat av: sarah2

åå va fint =D

2010-11-24 @ 09:06:51
Postat av: angel4you

gud va fina läppar du har jessi =D <3

2010-11-24 @ 09:07:29
Postat av: katti<3

vem gjorde den här sminkningen då?? =D

2010-11-24 @ 09:08:24
Postat av: Jessi ;D

Den här gången var det faktiskt jag x)

Man kan se det på att min kamera tycker om att göra saker gulare än vad de egentligen är :o



Tack på er <3

2010-11-24 @ 16:45:20
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0