Härligt ^^

Min katt är så otroligt söt och nu när jag kom in på mitt rum så hade han lyckats krypa in under mitt täcke =)<3
Bilden är inte från nu ;)
-
Här sitter jag alltså och lyssnar på spelningslistor Freddans spotify ^^ Ända sen han bytte lösenord så har jag inte haft någon, men nu loggade jag inte ur honom igår ;) Och nej, jag är faktiskt snäll, för han fick veta det (a)
-
Imorgon har vi hur som helst "prova på"-dag på idrotten och då ska jag ha fäktning som hålls av bl. a. våran förra idrottslärare som har varit pappaledig och som kommer tillbaka på torsdag :O
Det är synd, för André har varit superbra i år ;( Varför inte ha båda? ;)
-
Det är otroligt jobbigt att inte kunna hoppa rader och att behöva göra bindelstreck :S
-
Test
Test
-
Jessi ;)

Kommentarer
Postat av: nado

testa att hålla in shift och enter samtidigt. då bör man kunna hoppa rader utan bindestreck :)

2010-12-05 @ 20:40:47
Postat av: Jessi ;D

Tack så mycket! :)



Det fungerade ^^

2010-12-05 @ 21:40:32
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0